Contact

Suntem întotdeauna deschisi sa vorbim despre nevoile dumneavoastră de finanțare și să analizăm oportunitățile pe care le puteți avea în piață prin contractarea unui credit. Nu ezitați să ne contactați, fie direct, fie prin formularul de contact alăturat, pentru orice detalii care v-ar putea ajuta în luarea celei mai bune decizii.

 

Sediu

Deva, Blvd. Mihail Kogalniceanu, Nr. 4, Etaj 2

}

Luni – Vineri: 08:00 – 16:00

Formular contact

Consimțământ pentru folosirea datelor:

15 + 5 =

Sugestii și reclamații

Formular sugestii și reclamații

Consimțământ pentru folosirea datelor:

7 + 12 =

Ce este reclamația?

Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, fax sau telefon. Printr-o reclamație îți exprimi orice nemulțumire cu privire la activitățile sau serviciile prestate de S.M. AURORA I.F.N S.A.

Cine și când poate transmite o reclamație?

Orice client al societății persoană juridică sau persoană fizică, oricând are o nemulțumire legată de activitățile sau serviciile prestate de S.M. Aurora I.F.N. S.A.

Reclamațiile, sesizările, sugestiile, pot fi transmise:

  • – Personal, la sediul societății

  • – Prin poștă, la adresa: Deva, strada Mihail Kogălniceanu, nr.4, et.2, cam. 20,24-25, județul Hunedoara

  • – Prin telefon 0374086435

  • – Prin poștă electronică la adresa office@aurora.com.ro

  • – Pe site-ul societății www.auroracredit.ro, secțiunea contact: sugestii şi reclamații

Pentru a prelua și a rezolva rapid reclamația ta, avem nevoie de:

  • – Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon);

  • – Calitatea persoanei care formulează reclamația (membru, girant sau împuternicit);

  • – Obiectul reclamației (serviciul / produsul/ activitatea reclamată sau informațiile furnizate);

  • – Interesul celui care formulează reclamația/prejudiciul invocat (dacă este cazul).

Cum vom gestiona reclamația ?Reclamația va fi preluată şi analizată cu multă atenție. Te asigurăm că vom căuta cea mai bună soluție la problema semnalată. Și te mai asigurăm că îți vom răspunde la orice reclamație într-un timp cât mai scurt.

Termenul de răspuns este de maximum 30 de zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire încă 15 zile calendaristice.

În cazul în care răspunsul nu poate fi transmis în termen din motive independente de societate sau în cazul în care aspectele sesizate necesită o cercetare mai amănunțită, îți vom transmite un răspuns provizoriu, care va indica în mod clar motivele pentru care răspunsul la reclamație va ajunge cu întârziere și va preciza termenul până la care veți primi răspunsul definitiv.

Dacă nu ești mulțumit(ă) de răspunsul pe care l-ai primit, ai dreptul să te adresezi organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.

Autorități competente:

  • – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), www.anpc.gov.ro; 0219551

  • – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Hunedoara – Deva, str. M. Viteazu, nr. 3, cod poştal 330058, Tel. 0254/214.971, Fax: 0254/215.936

Share This